[Kepviselok] Beszamolo

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 20., K, 02:59:18 CET

Tisztelt Haz!

Ahhoz, hogy objektiven tudjatok donteni, en csatoltam beszamolomhoz a
lenti, oktober elejen lezajlott levelvaltas egy utolso peldanyat, amelyben
a programomat boncolgattuk szorgosan Palko Tamas Urral.
Akit erdekel a programom, ebbol kihamozhatja, ui en, egyedul a beszamolok
kozul, ezt is, ilyen formaban csatolva, kuldom nektek, hogy legyen
osszehasonlitasi alapotok es tenylegesen realisan tudjatok donteni.

Az alabbiakhoz, kiegesziteskeppen:

- Letrehoztuk az Elso ELTE Egyetemi Napokat
- Megszerveztuk a 2007-es golyabalt, pozitiv merleggel, oriasi pozitiv
visszhanggal.
- Megvolt az 5. Nedves est
- Szervezzuk az EZF-et
- Volt SH
- A PR megjelenes es PR termekek tervezes alatt (grafikai) vannak, spec
most csut-on is talalkozom a grafikussal, hogy pontositsuk a terveket.  A
teljes megjelenest vizsgaidoszak vegere, az uj felev kezdetere idoziteném.
A tervekrol decemberben mar lehet vitatkozni.
- A HOK "nyilt napjat" nov 28-29 kornyekere tennem, ui most hogy vege a
leltarnak es az ellenorzesnek, rend van es nyugalom.
- A kiadvany (HOK, stb) egy centet nem haladt elore, ui nem volt ra idom.
Ez hianyossag.
- A rendezvenyes eszkozok beszerzese megtortent.
- A rendezvenyes dolgok, szekreny, rend es leltar kialakitasa megtortent.

-Ami meg nem volt programban, az a raktar pakolasa nov. vegen lesz.

Hat ugy gondolom, hogy bar sajnos meg mindig jobban benne van a kezem a
rendezvenyekben, mint azt amennyire szeretnem mar vegre, a programom
megvalositasara is volt némi idom, igy nem erzem, hogy idoaranyos
elmaradasom lenne.

Jah es meg egy dolog kiamaradt:

Ha megvan a PR kialakitasa, akkor az INFO listan kuldott emailek
formazasa, html formatuma, stb mar megvalosithato! Ez is keszul. Jo, mi?:)

Kerem a beszamolom elfogadasat! Illetve kimentesemet, mivel mutetem miatt
itthon (Nyh) tartozkodom!

Udv:

OFL
altbiz

HeyHuja, mostmar elvezem:)

Ez az utolso, hogy a munkammal kapcsolatban, ilyenten formaban irok. Ha
valaki kivancsisagat nem elegiti ki, akkor pls, keressen szemelyesen,
avagy a fogadooramon, netan a valasztmany elotti beszamolom kozben:)

> T. Egybegyűltek!
>
> Na itt az ideje, hogy én is beszóljak. És most nem azért teszem, mert
olyan beszólós kedvemben vagyok, hanem most gyűlt össze.
> Kedves Fecó, téged, ha jól emlékszem általános biztosnak választottak,
konkrét(!) munkatervvel. Nem kérték a megválasztóid azt, hogy szervezz
Gólyabált, Egyetemi napokat, tehát ez elvileg nem tartozik a
> munkakörödbe - noha mindannyian örülünk, hogy megszervezed ezeket.

Nagyon koszonom, hogy ennyivel elintezted. Tenyleg, az 50 soros emailedben
mindez, mar csak sulyanal fogva is, 6 sort erdemel. Juhuhuuu.

> Azonban, úgy látom, kevesen vannak azok, akik konkrétan elolvasták a
munkatervedet, mert akkor a kgy-n bizonyára másképpen szavaztak volna.

> Lássuk sorba, és szinte csak idézni fogok:
>
> "/Szeptember közepére/ a bekerült képviselők számára egy 2-3 napos, a
Campuson megtartott, könnyed, de nagyon fontos ismertető programot
szerveznék. Ezen egyrészt fórum-szerűen, másrészt játékos formában,
szituációs eseteteken át vezetném rá őket szépen arra, hogy mit is
csinál konkrétan a HÖK és azt hogyan, kikkel, milyen feladatokon
keresztül teszi meg. Erre nagyon nagy szükség van, hiszen a mély vízbe
dobott új és lelkes hallgatókból októberre elszáll a lelkesedés, hiszen
nem foglalkozik velük senki és nem látják át a működés mindennapjait és
mibenlétét."

EEN.

> Nem volt meg
>
> " Kidolgoznék egy egységes módozatot arra, hogy hogyan-mire-mennyiért
kell embereket foglalkoztatni a rendezvényeinken. Ennek már régen meg
kellett volna születnie, de sajnos idő hiányában mindig el lett
> halasztva.Ehhez táblázatokat, formanyomtatványokat készíteni, hogy
később adatbázisként szolgáljanak."

> Nem volt meg

NEM IGAZ. Az utcabalokra es a golyabalra is keszen van. Hoppaaaa.
Turosbukta 1.

> "Ahogyan írtam, megjelentetnék /szeptember elején/ egy kiadványt a
HÖK-ről. Ez egy 10-12 oldalas, A/5 formátumú anyag lenne,  HÖK előző évi
terveiről, a frissen kitűzött célokról és arról, hogy ezekből mit
valósított meg."

> Nem volt meg

Folyamatban. Erre jo pelda a Kazynfo es a Betekento kiadvany. Az
otletekrol, info tartalomrol, megjelenesrol, finanszirozasrol es a
formarol zajlik a vita. Kerdezd Jancso Tamast. Hoppaaaa. Ez is fals.
Turosbuki 2.

> "A Nyúzban /minden második héten/ le lehetne hozni, hogy az elmúlt két
hétben a HÖK mit csinált, hol járt, milyen lépéseket tett a hallgatók
érdekvédelméért, stb., illetve mik a nagyobb tervek, milyen dolgok
vannak folyamatban."

> Nem volt meg

Igaz. Az elso. Bar a felteles modot biztosan te is kivetted a sorokbol...
Ez tehat nem vallalas, de ha annak nezzuk, igazad van. Az elso, meg
mindig.

> "A n/agyobb programokra (utcabálok, nyílt nap,/ stb.) készítenék egy
humoros, de mégis komoly teszt-jellegű feladatsort, amelynek
> kitöltésével könyvutalványokat, ajándéktárgyakat lehetne nyerni. A teszt
természetesen a HÖK munkájáról, mindennapjairól szólna."

> Nem volt meg

EEN. Ez volt az eleddig az ELSO rendezveny. (Bar ezt vsz tudod, hiszen
dolgoztal rajta te is).
Nem errol szolt, osszegyetemi volt. Hoppaaaa.
A GB-rol meg tudsz valamit? Nem. Akkor meg legyel szives tajekozodni elotte.

> "Az info listákat 3 éve én hoztam létre. Ezen listák bár jól
> funkcionálnak, rájuk fér az alapos frissítés. Az elsősök körében
egyrészt mindenképpen népszerűsíteni kell őket, hiszen nagyrészt csak a
beiratkozáson terjed az info(lista) egyébként pedig nem. Ezen
> változtatni kell.
> Bár a kimenő információkat sokan akarták már valamilyen koordinálni, én
ezt nem tartom szerencsésnek./ Egy egységes, web-alapú levelet küldenék
ki,/ amelyben csak az első néhány sor, majd egy link szerepel. Ott
lehetne tovább folytatni az olvasást. Logikusan következik ebből, hogy a
TTK HÖK oldalai is gyakrabban frissülnének, illetve lenne ott egy
egységes info-felület is, az info lista leveleivel megegyező design-ban.
Vagy akár ez lehetne a TTK HÖK WEB design-ja is."

> Nem történt meg.

Errol mar beszeltunk regebben Dudival, hogy hogyan lehet ezt a problemat
megoldani. Mivel tobben nem weben olvassak meg mindig a leveleiket, ezt
vhogy a webes es a text formatummal kell kombinalni. Mindemelett nem lehet
nagy meretu es jo lenne, ha a kialakitando, egyseges designunkkal
egyetemben jelenne meg, annak bevezetesekor.
Mondjam, hogy folyamatban? Olyan kifogas szaga lenne. De tenyleg ugy all.
Hoppaaaa. Turos 3.

> " Felmerült ötletként még sok sok hónappal ezelőtt, az IK HÖK ilyen
jellegű programjának bevezetése előtt, hogy szervezzünk egy olyan
jellegű napot, ahol a hallgatók bejöhetnek az irodába és mi megmutatnánk
nekik, hogyan működünk, mit-miért és hogyan teszünk, illetve a
> legfontosabb, ott lenne jó néhány tisztségviselő, akiktől lehetne
kérdezni, kendőzetlenül!
> (Ezt a programot a mentorrendszeren keresztül is jól lehetne reklámozni,
valamint az év eleji kiadványban is!)
> Nos, ezt végre megvalósítanám, mégpedig valamikor /október elején/."
>
> Nem történt meg

Megis mikor, Kedves Yeti? gondolkodj egy kicsit. Szeptemberben, mikor az
iroda igy is haldoklik a szoctamtol es a tobbitol?? (Te vmi irodavezeto
fele is voltal a sok munkakorod kozott, nem? Akkor tudnod kene..)
Ennek az ideje november, es ha ott voltal KGY-n, es HA figyeltel,
hallhattad. Hoppaaa. Bukta 4.

> Részletek a II. összetartás emailjéből:
> "Ezen bemelegitunk az esti BULI-ra (PASO koncert) illetve koszontot mond
Szenes "Szenesnek all a vilag" Aron, a TTK HOK elnok is :) "

> Nem történt meg

Kerdezd Szenes Aront, merre jart es hogy hanszor hivtuk fel. Nem hinnem,
hogy ezt fair volt ide bemasolni.

> "A belepojegyen felul (800 ft) a bemelegites arat a rendezveny szervezoi
alljak.
> Mi varhato: -sor -pezsgo -udito -pogacsa
> Jatek, mokacagas, HOK kepviselok. Ennyi. 2007.09.18., 20.00 ora. Gyere
el! FIGYELEM! Extrakent megismerhetitek a TTK HOK 2007-2008-ra
> tervezett/ PR dolgainak /tervezetet, valamint a
> /csapatepites-osszetartas /tovabbi programelemeit is."
>
> Nem történt meg.

Hujujj, nos errol nem akartam beszelni, de akkor, ha mar megjegyezted, (es
koszi az eles szemu kritikat:), akkor lassuk:

Miert nem tortent ez meg?
Nos, tudjatok, szeret(t)em ezt a HOKot. Tenyleg.
A programom nagy reszebol kitunhet, hogy epitonek szanom, azert hogy
elorebb lepjen a szervezet.
De amikor az ember segiteni akar, es kerti partit szervez, 4 napon at,
hogy mindnekinek jo legyen, hogy szaladgal, sajat penzbol tesz bele, es
stbstb. Amikor 6 ember ugral, hogy a masik 36nak jo legyen, akkor igazan
el tudja venni a kedvet, hogy 4-5 ember kirohangal a konyhaba, es masok
elol megeszi a kajat (kulon keres ellenere), majd meg sorba all, es amikor
elfogy, meg ok morognak.

Amikor EEN koccintason kiosztunk 30 pohar pezsgot, es amikor ebbol 15ot 4
ember ont ossze maganak...Nem figyelve arra, hogy masnak talan nem jut,
stb.
Nos, tudjatok, akar hivjatok is vissza ebbol a sokat megelt tisztsegembol,
de ezeknek az emebreknek nem fogok csicskazni. Ha ennyi evesen ok a
megvalasztott, felelossegteljes hallgatoi KEPVISELOK, ok kepviselnek mas
forumokon, es akkor ok csinalnak ilyet? Persze lehet ugy nezni, hogy ez
aprosag...de gyerekek, minden itt kezdodik..

Szoval egyszeruen a kedvem is elvette, hogy a szervezes kozepette, akkora
felelosseggel a vallamon meg parolazzak ezekkel az emberekkel. Es bar
Robinak igaza van, hogy nem ezzel kell "buntetni" a maradek embereket.. De
kedves Yeti, te, aki sirva rohangaltal ki allandoan, te vegigvitted volna?

Igazad van, nem tortent meg. A szandek, a penz, es minden mas adott volt,
es MEG VOLT VEVE, EL VOLT KESZITVE. Nem mentegetozom. Masodik.

> Nyilván mindegyikre van normális magyarázat - hiszen el voltál foglalva
minden egyébbel. Ergo konkrétan elvégezted a nem létező szervező
elnökhelyettes melóját, a sajátodat meg kevéssé. Ez nem egyedülálló a
világtörténelemben, én is tettem már hasonlót, és én is fel voltam
háborodva ilyen hozzászólásokon, de végül kiderült, hogy jogos a
kritika.

> További sok sikert a munkához!
>
> Palkó Tamás
> kívülálló

Na a tobbi.
A palyazatnak volt meg HOK PR resze, HOK kirandulas resze, rendezveny
design resze is. Ezekrol egy szot sem irsz. Miert is?
Ketto: Kedves Palko "kivulallo" Tamas. A palyazat 6, azaz, leirom, hogy el
tudd olvasni HAT honapra szolt.
Mit szeretnel 4 het alatt? Egy hat honapos palyazat megvalosulasat?
Valoszinuleg azert lett 6 honap, mert nem lehet 1 alatt megcsinalni.
Tudod, megtehettem volna, hogy egy teljes evre adom be, hogy ellebecoljak
a HOK penzen, es olyan gittegylet tag legyek, mint sokan masok. Aztan jo
az, csinalok neha 1-2 kirakat munkat es hello, felveszem a lóvét.
Es ennek ellenere mi van most?

Fizetes nelkul vegzek olyan munkat, amit mindenki elvar tolem, csak epp
azt felejtik el, hogy rohadtul nem nekem kell csinalnom. Es ezt lerendezik
6 sorban. Haha.

Irsz nekem, es a kepviseloknek egy ilyen levelet. Mindamellett hogy egy
10(!) millios es egy 6(!) millios osszegyetemi programot tolok le MASFEL
honap alatt. Persze, szep, hogy megirod, erre senki nem kert. Igaz es
senki nem is fizet erte. Bar hozzateszem, az iden eloszor(!) a negy ev
alatt, bepalyazom a szponzori tamogatasok 20%-at jutkerre, ahogyan a
valasztmany egykori dontese szolt, es a 2 rendezveny megszervezeset is,
mert en sem vagyok szeretetszolgalat.

Kedves Yeti. Most jon az en alantas felutesem, csak hogy erezd a torodest.
Most volt ellnorzes. Nem szeretnem leirni, hogy a 2006-os iktatasbol
mennyi anyag allt az ellenorok rendelkezesere.
Ugyhogy, nagyon szepen kerlek, ne te irj ilyen szep, bizonyito erejunek
szant, hiteltelen, es toled meg plane hiteltelen emailt.
Legkozelebb, ha a munkamat minosited, kerlek, legyel szives elotte engem
is megkerdezni, es akkor nem kell ilyen butasagokat irnod, es en sem, te
sem farasztod majd azokat, akik most ezt vegigszenvedtek.

Bar igyekeztem humorosra venni, mert egyreszt nagyon szanalmas, hogy epp
engem, es epp te, meg a Meszi baszogattok, azert nagyon hosszu lett, es
igaz, van benne jogos resz, egyaltalan nem erzem magam olyan dolgozonak,
akinek Ti megprobaltok beallitani, plane ilyen hangnemben (hogy neked epp
most telt be, Meszi meg fizet nekem, en meg kokler naplopo vagyok...).
Majd ha vki a felet elvegzi ennek es azt ugy, ahogyan en,leteszi, DUMA
NELKUL az asztalra, na majd akkor azt mondom, hogy igazatok van. Addig
nem.

Na pá.

OFL
altbiz

UI: Mindenkinek, aki valaszt ir, felhivom figyelmet levelem elso
mondataira! Koszonom!

kuldve, aztan ha valami nem tetszik (termeszetesen a fentiek
tetszesedet, akkor a valasztmany be is szamoltathat.