[Kepviselok] LEMONDÁS

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 26., H, 22:06:24 CET

Kedves Guber Tamás!

Szívesen szóltunk volna neked a lemondásoddal kapcsolatos hiányosságokról,
ha részt vettél volna az ominózus küldöttgyűlésen... Üzengetés pedig -
legjobb tuomásom szerint - nem volt.

A lemondásoddal az volt a probléma, hogy (csupán) 5 héttel a küldöttgyűlés
előtt küldted ki, a választmánynak címezted, valamint hogy értesüléseink
szerint a mostani Kari Tanácson 'úgyis részt veszel még', így - mivel a
Küldöttgyűlésre konkrét lemondásod nem érkezett, továbbá a biológia
szakterületről sem jelezte senki, hogy talált volna valakit a helyedre - a
választmány hatáskörébe utaltuk (vissza) a lemondásodat, amely holnap
tárgyal róla.

Remélem az, hogy egy héttel később lesz elfogadva (az amúgy 6 héttel
ezelőtt kiküldött lemondásod) nem okoz különösebb problémát -, tekintve,
hogy a mai Kari Tanácson úgy is részt vettél volna. Lemondás pedig először
érkezik a listára, és most hogy van is mit, tudomásul is vesszük.

Üdvözlettel:

Lengyel Zoltán
Ellenőrző Bizottság