[Kepviselok] költségvetés állása

ELTE TTK HÖK gazdasági biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 19., H, 23:38:25 CET

Sziasztok!
Csatolva küldöm a költségvetés jelenlegi állását!
Az esetleges kérdésekre szívesen válászolok a küldöttgyűlésen.
Röviden két költségvetési sorról:
Vezetőképző: itt azért van túlköltés, mert most kaptam meg az EHÖK
vezetőképző számláját, itt nem tudtam, hogy ezt ki kell fizetnünk, de még
ezzel is az év eleji kereten belül vagyunk.
Fejlesztések: itt előzetesen nem számoltunk azzal, hogy a fénymásoló
javítás, karbantartás éves szinten több mint 200.000 ezer forintba fog
kerülni.
A többit a küldöttgyűlésen!

Összefoglalva, még mindig az időarányos költésen belül vagyunk, kisebb
módosításokon kívül nem kell nagyobb változtatást tennünk év végéig.

Szép napot!

Jancsó Tamás
ELTE TTK HÖK
gazdasági biztos