[Kepviselok] Kérdés

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 28., Sze, 13:52:38 CET

ELTE TTK HÖK Elnök írta:
> Kedves Képviselők,
>
> a levelezőlistánkra vádaskodó jellegű félinformációk és tévedések
> eloszlatása végett írom a következőket.

Kedves Képviselők

> A gólyatábor szervezésért járó jutalmakat, mivel erre külön EHÖK keret
> van, elkülönítve tárgyaljuk a kari jutalmaktól, elkerülendő az
> átfedéseket (lásd űrlap kérdése).
>
> Az átfedések és a fölösleges munka elkerülése végett kértem föl a
> gólyatábor főszervezőket,
A beadott, és elfogadott gólyatábor-pályázat alapján főszervezőnek
számítok. Azonban hozzám egyáltalán nem érkezett semmilyen ilyen jellegű
felkérés. Elképzelhető, hogy a matek alapszak gólyatáborának négy
főszervezője közül csak egynek szóltál, konkrétan Magyar Róbertnek, ha
így van, akkor valószínűleg az információ itt akadhatott el, és akkor
mindenkitől, akit az előző levelem esetleg megsértett, elnézést kérek.
Régebben ezeket az úgymond közérdekű dolgokat lehetett olvasni a
nyilvános képviselői levelezőlistán; hogy most éppen mi az amit le kell
adni. Úgy néz ki, hogy sem te, sem "megbízottad" erre nem fordított
energiát, és most kell erre feleslegesen, felemelt hangnemben leveleket
pazarolni.

Sajnálom, hogy ennek így kellett megtörténnie.

Palkó Tamás