[Kepviselok] Kérdés

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 28., Sze, 13:22:36 CET

Kedves Képviselők,

a levelezőlistánkra vádaskodó jellegű félinformációk és tévedések
eloszlatása végett írom a következőket.

A gólyatábor szervezésért járó jutalmakat, mivel erre külön EHÖK keret
van, elkülönítve tárgyaljuk a kari jutalmaktól, elkerülendő az
átfedéseket (lásd űrlap kérdése).

Az átfedések és a fölösleges munka elkerülése végett kértem föl a
gólyatábor főszervezőket, hogy írják meg a mi jutalomkeret pályázatunk
formai és tartalmi követelményei alapján a javaslatukat.

A beérkezett javaslatokat a többi jutalomkeret pályázattal együtt
vártam. Megkönnyítendő a szervezők munkáját, szigorú határidőt nem
szabtam, tudtommal megbízottamhoz a pályázatok - egy kivételével - már
tegnapig megérkeztek.

A bírálók és javaslattevők munkáját megkönnyítendő eltérő ütemezéssel
fogjuk tárgyalni a gólyatábor jutekereket (hamarosan kiküldöm).

Az ütemezéstől a jutalmak kiutalásának ideje függ.

Szenes Áron
elnök