[Kepviselok] Kérdés

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 28., Sze, 14:11:45 CET

ELTE TTK HÖK Elnök írta:

> [...]
> soha nem mondtam, hogy holnapig.
> Ha ilyen információ kiment, akkor az bizonyára tévedésből volt.
> Pályázatról szó sincs. Felterjesztést fogok írni, amiben kikérem a
> véleményét a szervezőknek, és praktikusan a választmánynak is (ha a
> szervezők elkészültek).
> Praktikusan pedig úgy és akkor tárgyaljuk, mint a többi jutkert.
> Nem véletlenül van az űrlapon az utolsó kérdés.
> Felelősök neveinek kéregetésével pedig ne fáraszd a képviselőlista
> olvasóit. Ti. felelősök nincsenek, sem ügy, sem hiba.
> A pénzéhség csodálatos méreteket ölt ilyenkor jutker táján.

Mint felelős gólyatáborszervező, és mivel messze a matekos gólyatábor a
legdrágább, és ismerve a juttatási rendszert, tájékoztatva lettek a
gólyatáborban segítő személyek, hogy a szokásos év végi
jutalompályázatra be lesznek pályázva, és elmondtuk nekik, hogy az
elmúlt években kb. mennyi volt a visszatérítés. Sokan a nyaralásból
faragtak le, hogy a matekos gólyatábor költségeit kifizessék, így
mindenféleképpen a gólyatábor-szervező felelőssége az, hogy ezt az
ígéretét betartsa. Én szeretnék ennek az ígéretemnek eleget tenni, hogy
ne holmi adminisztrációs vétség miatt haragudjanak rám a barátaim,
akikkel együtt a matekos gólyatábort szerveztük.

Az elmúlt években ilyen jellegű akadályt nem gördítettek elém, egy éve
például szeptemberben jutott el hozzám az EHÖK-ös lehetőség.

Mégegyszer elnézést, ha valakinek a lelkébe gázoltam...

Palkó Tamás