[Kepviselok] [Fwd: Jutalomkeret]

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 29., Cs, 19:06:23 CET

Kedves Zsíroskenyér,

azt hiszem a vélemény, a korábban beérkezettől eltérő módon kulturáltan
van megfogalmazva, és valóban egy vélemény, nem ócsárlás, tehát
vállalható névvel is, úgy gondolom.
Azonban sok tekintetben nem értek velük egyet.

> 1. Szenes Áron az "ELTE TTK Sport" című pályázatban "Terem foglalásokban
> segített" címszóval szerepel.

A kiírás értelmében szabálytalanul. Drága Zsíroskenyér, olvasd el a
kiírást, mégegyszer.
Ennek kiváltása oly módon fog megtörténni, hogy a nekem javasolt
százalék a pályázat többi tagja közt lesz felosztva arányosan.

> Véleményem szerint az ELTE TTK HÖK
> elnökének munkaköri kötelessége adminisztratív úton segíteni a kari
> sportélet szervezését. Elképzelhetetlennek tartom például, hogy
> elfogadható viselkedés lett volna Szenes Áron részéről a feladat
> elutasítása

Engem ebben az önkormányzatban senki sem utasíthat.

(Személy semmiképp, küldöttgyűlés, választmány, akkor ha hosszúéletű
mandátumot akarok magamnak).

Munkaköri kötelességem nincs, mint ahogyan munkaköri leírásom sem, mint
ahogyan munkaviszonyom sem. Választott vezető vagyok, beszámolási
kötelezettséggel a küldöttgyűlésnek. Munkámat bizottság ellenőrzi (neve:
ellenőrző bizottság).

>-- holott azt gondolom, ez az egyik kritériuma annak, hogy
> valaki egy adott feladat ellátásáért külön jutalomban részesülhessen. A
> 7% még akkor is kiemelkedően magas arány, ha valamiért mégis indokolt
> Szenes Áron tevékenységének jutalmazása.

Ajánlom figyelmedbe Alapszabályunkat. Az elnök feladatainál nincs jelen
a sportélet szervezése.
Nem a teremkérvényt írtam alá (ami valóban elvárható, de mégcsak nem is
kötelesség), hanem termet szereztem már a folyó éveben (ez nehéz), a
belvárosban (ez mégnehezebb) reális bérleti díjért. Nem "kötelességem"
az sem, hogy focicsapatot edzek hetente egyszer plusz egy meccsen.
Próbáld meg ezt így együtt. De nem biztos, hogy ezért meg fog szavazni
bárki elnöknek, vagy ha ezt nyújtod be beszámolónak, akkor azt elfogadják.

> 2. Nem gondolom, hogy akkor, amikor önálló Kollégiumi Hallgatói
> Önkormányzat állt fel, amely saját ösztöndíjkerettel rendelkezik, a TTK
> HÖK-nek jutalomban kellene részesítenie a kollégiumokban folyó közéleti
> tevékenységet. Ez több pályázatra pályázatra is igaz.

A pályázatban a pályázó jelzi: más forrásból nem részesül a végzett
tevékenységért ösztöndíjban, jutalomban. Kérlek, leveled e részét
továbbítsd a KolHök felé.

> 3. Szenes Áron, tisztségviselőket jutalmazó pályázatában messze
> aluldíjazottnak érzem Nagy Melindát és Ónodi Ferenc Lászlót. Utóbbi
> esetében azt gondolom, hogy a tény, miszerint egy olyan tisztségviselői
> poszt feladatkörét is ellátta, amelyet az Alapszabály értelmében nem is
> tölthetett volna be, gyakorlatilag egy önálló pályázat benyújtását tenné
> indokoltták "Szervező elnökhelyettesi feladatok" címen.

Ebben részben egyetértünk (Ónodi Ferencről írottakkal). A Választmányon
lehetőséget fogunk keresni ennek a véleménynek a figyelembevételére.

> Nagy Melindáról
> pedig azt gondolom, hogy az iktatási feladatok ellátása, illetve
> példaértékűnek tekinthető teljesítménye miatt jóval többet érdemelne a
> pályázatban feltüntetett 5%-nál.

A "példaértékű" teljesítmény nincs megindokolva. Mint ahogyan az 5%-tól
való eltérés sem. Nem ide tartozik, hogy Melinda miben hibázott, de ezt
is figyelembe kell venni. Úgy gondolom, nekem nagyobb a rálátásom a
munkájára.

> 4. A Nyúz nevében benyújtott pályázatokat lényegében indokolatlannak
> tartom. A Nyúz színvonala igen jelentősen esett

A kijelentéssel és a következő indoklással egyetértek. Ez meg fog
mutatkozni a bírálatkor is, tükrében az előzetes javaslatomat is
feltehetően módosítom.

Szenes Áron
elnök