[Kepviselok] Jutalomkeret elosztására javaslatok

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 29., Cs, 18:04:39 CET

Kedves Választmányi Tagok, Kedves Érdeklődők,

csatolom a Gólyatábor jutalmak elosztására tett javaslatomat, illetve a
jutalomkeret pályázatokra tett javaslatomat.

A gólyatábor jutalomkeret bírálatnál figyelembe vett szempontjaim:
- résztvevők száma
- szervezők száma
- a helyszín adottságaiból adódó többletmunkák
- a szervezők által befizetett pénzösszeg

Egyes esetekben, amikor pár szász/ötven forintos összegek jöttek ki,
módosítottam, illetve a Geo-bio gólyatábor esetén, ahol egyébként sem
jön ki 100%-ra a teljes elosztás, valamint pár helyen nem találtam
megfelelőnek, szintén módosítottam.

A jutalomkeret pályázatok bírálatához tartozó megjegyzéseim:
- a javasolt pontszámban a pályázat benyújtójának javasolt pontszám is
beleértendő (mértékéről a választmányon)
- összesen 3000 pontot osztottam el, az összehasonlíthatóság végett (ti.
még _senki_ nem tudott pontos összeget mondani arról, hogy mennyi a
felhasználható keretösszeg - 3 millió azért biztosan van, tehát egy pont
értéke nem csökkenhet 1000 forint alá)

Kérek minden tagot, hogy töltse ki javaslataival a táblázatot, küldje el
a titkárnak, aki összesíti.
Hosszasabb vitát nyilván azokról a pályázatokról kell folytatnunk, ahol
nagyobb  a szórás.

Szenes Áron
elnök
Name: jutker.xls