[Kepviselok] (nincs tárgy)

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 30., P, 14:14:25 CET

Sziasztok!

Szupertitokban szeretném tartani kilétem mert félek a HÖK pénzéhes
vérszopó társaságától, hogy karót dug a popsimaba vagy ilyesmi. Ezért
szeretném ha "Boráros Félistencsászárja" néven szólítanátok/ fólítanának (
nemtudom hogy tegeződhetek-e? bár leszarom).

Komolyra fordítva a szót. A kiküldött pályázatértékelésekhez szólnék
néhány szót. Mészinek az értékelésére reagálva:
A földtudósok ugyanott csinálták mint a környezettudósok és a matekosok.
Szinte ugyanolyan sémára épült az egész, csak a gólyák arányát tekintve a
matekosoké jobb volt. A földtan és a környtud. arányaiban ugyanaz.
Véleményem szerint Mészi elfogult a saját karáról benyújtott pályázatokkal
szemben. Ezt a további földtudományis értékelések is alátámasztják. Kérem
a tisztelt választmányt tartsák szemelőtt észrevételem.

Félve Mészi határtalan haragjától, kárpótlás képpen szívesen bekenem
kacsazsírral az ánuszgyűrűjét. Úgyhallottam ezt nagyon szereti!

Üdv: "Boráros Félistencsászárja"

Ui: Ja azt hiszem már ez a hivatalos határidőn túl küldtem ki.