[Kepviselok] (nincs tárgy )

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 30., P, 15:09:21 CET

Üdv!

Szerinted ennyire képtelen vagyok az értékelésre? Tisztában vagyok vele,
hogy mindkét buli ugyanott volt, mivel az egyiket én szerveztem a másikon
meg mint gólya voltam jelen. Azért értékeltem nagyobb pontszámmal mint a
környtanost (mellesleg a matekosra ugyanannyit adtam, ami szintén ugyanott
volt), mert a létszámok mások voltak. A Földrajz-Földtudományis és a
matekos gólyaavatón többen voltak, és a környtanos melleseleg fél 2-kor
kiürült a hely. Hát ezért adtam rá ennyit. Amúgy ha figyelmesen
végigolvastad a többi pontot is, akkor láthatod, hogy a kémiás, fizikás
gólyaavtóra is a környtanéval megegyező pontot adtam, mert létszámában
hasonló kaliberű volt.   Ezért kapott a bioszos kevesebbet (meglátásom
szerint még igy is sokkal többet mint amennyit megérdemel, tekintve a
20!!! fős létszámot).

A kacsazsír jöhet, de csakis nagyon forrón!

Mészáros Csaba