[Kepviselok] Osszetartas 03 - Tokaj kirandulas

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 3., Sze, 23:13:42 CEST

Üdv!

Kérdéseim a következők:

Ez egy myklubos kirándulás vagy TTK HÖKÖS, mentoros összetartó buli?
Nem lehetett volna ezt olcsóbban megoldani, kicsit sokkalom az árat?
Kell e mindehez egy általános biztost tartani, aki ezt megszervezi?
Milyen pozitiv eredmények várhatóak?

Talán jogosak a kérdéseim, hiszen egy tisztségviselő elég sok pénzt kap
mindezért, és eddig túlvagyunk egy házibulin és egy 5 perces
pezsgőkoccintáson. NAgyon remélem a biztos úr nem ilyen tevékenységre
gondolt a pályázatában, mert "ezt bármelyik kisérleti egerünk megcsinálta
volna fillérekért" (idézet: Macskafogó)

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba