[Kepviselok] [Mentor] Osszetartas 03 - Tokaj kirandulas

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 4., Cs, 00:54:01 CEST

Hey.

Kicsit furcsan erzem mostanaban magam.
Egyes tisztsegviselok a hatam mogott bekerdeznek az uj szervehtol, aztan
jonnek a dolgok, meg Meszi kedves kerdesei, amit altalaban, ha valaki
elegedetlen, elobb  szemelyesen megkerdez.

Persze vsz csak nekem van uldozesi maniam.

Mondok en valamit.
Majd ha az Egyetemi Napokat, illetve a golyabal szervezeset is megoldjatok
helyettem, majd akkor irj ilyeneket, jo?
Termeszetesen nem munkakori kotelessegem ezt megszervezni, nagyon szivesen
rad testalom, ha szeretned.Es akkor lesz idom a tobbin dolgozni,ok?

Itt majd megmutogathatod, hogy tudsz te is dolgozni (lasd
mediacsoport...). Mert ha nem, akkor ezen a teruleten elegge meglatszik,
hogy nincs aki elvegezze a munkat...

Szoval visszaterve az elejere, olvasd el a palyazatomat, ki lett kuldve,
aztan ha valami nem tetszik (termeszetesen a fentiek figyelembevetelevel)
akkor nyugodtan kerdezz, konkretumokat, es ha meg az sem nyeri el
tetszesedet, akkor a valasztmany be is szamoltathat.

No ennyi.

De azert ilyenkor az ember elgondolkodik, hogy azt a kurva golyabalt, ami
perpill a napom ebren toltott 16 orajabol kb 10-11et elvisz, ki vinne el,
es hogy a jelenlegi biztosi "fizetesem", amit egyebkent a mostani,
palyazatban foglalt munkam alapjan nem erdemlek meg, mennyiben all
aranyban mas tisztsegviselokevel.

Na befejezem, mert a szarragast meg a gittegyletet mar tenyleg nagyon unom.

feco, a tulfizetett

Oh es hogy konkretizaljak:

De, Meszi, oldd meg olcsobban, jo?
Megis, hogy a fenebe??? A MAV-val alkudjak, vagy eppen a napi 1e ft
szallaskoltseget sokallod, he? Oldd meg ha akarod.
Es legyel szives nem le- "biztos ur"azni. Van nevem is.