[Kepviselok] Vélemény a küldöttgyűlés meghírdetéséről

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 3., Sze, 23:35:06 CEST

Sziasztok!

A legútóbbi küldöttgyűlésen problémaként merült fel a küldöttgyűlés
meghírdetése. Akkor nem mondtam igyhát most megosztom a véleményemet.

Szerintem minden tisztségviselőnek ismernie kell az alapszabályt, igy a
főszerkesztőnek is, ezért nem kell neki külön szólni, hogy tegye be a
meghívót az újságba. Akkor kellene az elnöknek, ha szeretné ő külön
megszövegezni. Igyhát szerintem a főszerkesztő feladata, hogy az újságba
bekerüljön, és mivel 2 héttel előbb össze kell hívni, ezért be lehet tenni
a következő nyúzba.

A dékánnak természetesen az elnöknek kell a meghívót elküldenie, hiszen ő
hívja össze az ülést.

Kiváncsiság képpen megnéztem, mert fejből nem tudtam, hogy az előző
félévben megjelent e a nyúzban. Lehet tippelni.
Érdekes, hogy akkor az ellenőrző bizottságnak ez nem tűnt fel...

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK