[Kepviselok] Vélemény a küldöttgyűlés meghírdetéséről

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 4., Cs, 11:58:24 CEST

Kedves Képviselők,

> A legútóbbi küldöttgyűlésen problémaként merült fel a küldöttgyűlés
> meghírdetése.

Amit én vetettem föl, az összes pontjában.
Röviden kiegészíteném.

> A dékánnak természetesen az elnöknek kell a meghívót elküldenie, hiszen ő
> hívja össze az ülést.

Szóban értesítettem Dékán Urat a kgy tényéről. Nem időben. "Meghívni"
szó szerint eszem ágában sem volt (remélem ismeri a rá vonatkozó
szabályt, hogy ott lehet, mint meghívott), talán így mindannyian jobban
jártunk.

> Érdekes, hogy akkor az ellenőrző bizottságnak ez nem tűnt fel...

Őszintén szólva ez motivált. Nem tartom megfelelő probléma-súlyozásnak a
"képviselői beszámolók" sürgetését, azt, hogy "küldjék ki időben" (amire
egyébként a rendelkezést legyen kedves valamelyik EB tag idézze be
nekem) és azt, hogy az Alapszabályunktól tértünk el.

Törekedünk arra, hogy a jövőben ez ne történjen meg.

Javaslatom: (egyetértésben Csabival)
- a főszerkesztő feladata: KGY hirdetése a nyúzban
- az elnök feladata: a meghívó továbbítása a dékánnak
- az informatikus feladata: a meghívó kihelyezése a honlapra
- az EB feladata: mindezekre rákérdezni, és ellenőrizni

Egyébként a fentiek alapján véleményem szerint a legnagyobbat az EB
hibázta. Nekik kb. egy feladatuk van: ellenőrizni. A többi
tisztségviselő napi terhelése sokkal több dologra terjed ki, olykor
becsúszik egy hiba. Ahogyan az EB-nek is becsúszhat egyébként.

A fenti javaslatomat csak egy szóbeli megállapodásnak szánom, vagy ha
úgy tetszik én így értelmezem az alapszabályt.

Szenes Áron
elnök