[Kepviselok] [Mentor] Osszetartas 03 - Tokaj kirandulas

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 4., Cs, 02:16:51 CEST

T. Egybegyűltek!

Na itt az ideje, hogy én is beszóljak. És most nem azért teszem, mert
olyan beszólós kedvemben vagyok, hanem most gyűlt össze.
Kedves Fecó, téged, ha jól emlékszem általános biztosnak választottak,
konkrét(!) munkatervvel. Nem kérték a megválasztóid azt, hogy szervezz
Gólyabált, Egyetemi napokat, tehát ez elvileg nem tartozik a
munkakörödbe - noha mindannyian örülünk, hogy megszervezed ezeket.

Azonban, úgy látom, kevesen vannak azok, akik konkrétan elolvasták a
munkatervedet, mert akkor a kgy-n bizonyára másképpen szavaztak volna.

Lássuk sorba, és szinte csak idézni fogok:

"/Szeptember közepére/ a bekerült képviselők számára egy 2-3 napos, a
Campuson megtartott, könnyed, de nagyon fontos ismertető programot
szerveznék. Ezen egyrészt fórum-szerűen, másrészt játékos formában,
szituációs eseteteken át vezetném rá őket szépen arra, hogy mit is
csinál konkrétan a HÖK és azt hogyan, kikkel, milyen feladatokon
keresztül teszi meg. Erre nagyon nagy szükség van, hiszen a mély vízbe
dobott új és lelkes hallgatókból októberre elszáll a lelkesedés, hiszen
nem foglalkozik velük senki és nem látják át a működés mindennapjait és
mibenlétét."

Nem volt meg

" Kidolgoznék egy egységes módozatot arra, hogy hogyan-mire-mennyiért
kell embereket foglalkoztatni a rendezvényeinken. Ennek már régen meg
kellett volna születnie, de sajnos idő hiányában mindig el lett
halasztva.Ehhez táblázatokat, formanyomtatványokat készíteni, hogy
később adatbázisként szolgáljanak."

Nem volt meg

"Ahogyan írtam, megjelentetnék /szeptember elején/ egy kiadványt a
HÖK-ről. Ez egy 10-12 oldalas, A/5 formátumú anyag lenne,  HÖK előző évi
terveiről, a frissen kitűzött célokról és arról, hogy ezekből mit
valósított meg."

Nem volt meg

"A Nyúzban /minden második héten/ le lehetne hozni, hogy az elmúlt két
hétben a HÖK mit csinált, hol járt, milyen lépéseket tett a hallgatók
érdekvédelméért, stb., illetve mik a nagyobb tervek, milyen dolgok
vannak folyamatban."

Nem volt meg

"A n/agyobb programokra (utcabálok, nyílt nap,/ stb.) készítenék egy
humoros, de mégis komoly teszt-jellegű feladatsort, amelynek
kitöltésével könyvutalványokat, ajándéktárgyakat lehetne nyerni. A teszt
természetesen a HÖK munkájáról, mindennapjairól szólna."

Nem volt meg

"Az info listákat 3 éve én hoztam létre. Ezen listák bár jól
funkcionálnak, rájuk fér az alapos frissítés. Az elsősök körében
egyrészt mindenképpen népszerűsíteni kell őket, hiszen nagyrészt csak a
beiratkozáson terjed az info(lista) egyébként pedig nem. Ezen
változtatni kell.
Bár a kimenő információkat sokan akarták már valamilyen koordinálni, én
ezt nem tartom szerencsésnek./ Egy egységes, web-alapú levelet küldenék
ki,/ amelyben csak az első néhány sor, majd egy link szerepel. Ott
lehetne tovább folytatni az olvasást. Logikusan következik ebből, hogy a
TTK HÖK oldalai is gyakrabban frissülnének, illetve lenne ott egy
egységes info-felület is, az info lista leveleivel megegyező design-ban.
Vagy akár ez lehetne a TTK HÖK WEB design-ja is."

Nem történt meg.

" Felmerült ötletként még sok sok hónappal ezelőtt, az IK HÖK ilyen
jellegű programjának bevezetése előtt, hogy szervezzünk egy olyan
jellegű napot, ahol a hallgatók bejöhetnek az irodába és mi megmutatnánk
nekik, hogyan működünk, mit-miért és hogyan teszünk, illetve a
legfontosabb, ott lenne jó néhány tisztségviselő, akiktől lehetne
kérdezni, kendőzetlenül!
(Ezt a programot a mentorrendszeren keresztül is jól lehetne reklámozni,
valamint az év eleji kiadványban is!)
Nos, ezt végre megvalósítanám, mégpedig valamikor /október elején/."

Nem történt meg

Részletek a II. összetartás emailjéből:
"Ezen bemelegitunk az esti BULI-ra (PASO koncert) illetve koszontot mond
Szenes "Szenesnek all a vilag" Aron, a TTK HOK elnok is :) "

Nem történt meg

"A belepojegyen felul (800 ft) a bemelegites arat a rendezveny szervezoi
alljak.
Mi varhato: -sor -pezsgo -udito -pogacsa
Jatek, mokacagas, HOK kepviselok. Ennyi. 2007.09.18., 20.00 ora. Gyere
el! FIGYELEM! Extrakent megismerhetitek a TTK HOK 2007-2008-ra
tervezett/ PR dolgainak /tervezetet, valamint a
/csapatepites-osszetartas /tovabbi programelemeit is."

Nem történt meg.

Nyilván mindegyikre van normális magyarázat - hiszen el voltál foglalva
minden egyébbel. Ergo konkrétan elvégezted a nem létező szervező
elnökhelyettes melóját, a sajátodat meg kevéssé. Ez nem egyedülálló a
világtörténelemben, én is tettem már hasonlót, és én is fel voltam
háborodva ilyen hozzászólásokon, de végül kiderült, hogy jogos a kritika.

További sok sikert a munkához!

Palkó Tamás
kívülálló