[Kepviselok] palyazat

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 8., H, 11:14:29 CEST

Tisztelt barataim!

   Tudom, hogy nem irtam meg a beterjesztest a valasztmanynak 48 oraval
kesobb, ezert jo lesz, ha a jovo heti valasztmany targyalja a
kerelmemet.

   Mint mar szamos alkalommal jeleztem, iden is terjesztek be sport targyu
palyazatot.
- 20.000Ft-nyi osszeget arra kerek, hogy a mar beszerzett (de 3 honapott
kesett) roplabda allvanyt kifizethessuk. Ez az eszkoz mar a birtokunkban
van, de a koltsege a mar megszavazott 40.000Ft helyet  kb. 60.000Ft lesz.
- 25.000Ft nyi osszeget arra kerek, hogy potlolagosan labdat vegyunk,
elsosorban a tobb mint 60 csapatos focibajnoksagunk szamara.
- 55.000Ft-ot pedig palyaberletre forditanank, foci, kezilabda es roplabda
termekre. Ezt a TTK HOK mar evek ota hagyomanyasan tamogatja, ezert kerem
az iden is tamogatassa ezeket a rendezvenyeket!

  Tehat osszesen 100.000Ft-ot kerek a tisztelt valasztmanytol az idei
rendezvernyekre, eszkozokre! A felmerulo kerdesekre, megjegyzesekre
szemelyesen v. emailban valaszolok!

                    Kalozi.attila at gmail.com