[Kepviselok] kimentés

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 26., P, 14:06:53 CEST

Kedves Attila,

szakterületed aktív tagjával, képviselőjével, Bodó Mátéval egyeztettem,
ez az az időpont, amikor tudjuk tárgyalni a rendezvényeket (tardosi
kirándulás, avató).

A sokat emlegetett információáramlásért a szakterületeden te felelsz.
Teljesen indokolatlan a felháborodásod.

A választmányt szükséges volt összehívni, hogy a nevezett programokat
támogathassuk. Ez volt a megfelelő időpont (nincsenek már órák).
Természetesen fel lehet háborodni, és más elfoglaltságra hivatkozni, ami
nem a hallgatói önkormányzatos munkád, nem hallgatói, tanulmányi
kötelességed.
Természetesen lehet emiatt kimentést kérni, elnapolni stb.

És természetesen arra sincsen szükség, hogy a környezettudományos
programokat támogassa a HÖK, hiszen ezek a rendezvények nem érnek
annyit, lévén nem is foglalkozol velük.

Személy szerint inkább tartottam mindig is fontosabbnak, hogy egy jó
program, szakmai kirándulás vagy akár közösségépítő buli megvalósuljon,
annál, hogy minden "időben", "jóelőre" be legyen terjesztve. Ezért én ha
kell összehívom akkor a választmányt, amikor szükséges és nem a te egyéb
elfoglaltságodhoz igazítom.

Szükséges lenne tárgyalnunk a Nyúzos ösztöndíjakat, mivel a jövő hét
szünet, és utána mennének az utalások. Természetesen Neked ezt sem kell
tárgyalnod, hiszen nincsenek környezettanos újságírók.

Esetleges kimentést a hoktitkar at ttkhok.elte.hu elektronikus levélcímen
lehet kérni.

Hozzáállásod és az a stílus, amivel társul, elfogadhatatlan.

Szenes Áron
elnök