[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.10.09, 18:00, Déli tömb

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 8., H, 11:15:08 CEST

Kedves Sándor,

először is semmi szükségem sem nekem, és feltételezésem szerint másnak
sem a félcinikus, vicceskedőnek szánt hangnemre.

Másodsorban Melnda (aki, ha jól tudod a titkárunk) és én is (aki ha jól
tudod akkor az elnök) a hétvégét (ha jól tudod) a Hortobágyi Nemzeti
parkban töltöttük. Innen visszaérkezve, némileg kimerülve állítottam
össze a meghívót. Úgy, hogy nem olvastam (olvastuk) végig a
képviselőlistára minden hétvégén érkezett levelet, és Melindát sem
tudtam már este elérni.
Eszem ágában sincs Robit hibáztatni, de ha nem olyan a levél tárgya,
hogy pl "választmány napirendjére", akkor nem biztos, hogy azzal a
levéllel kezdem a beérkezett kb 40-50-ből.

Gyorsan korrigálok.
Felvesszük napirendre a "Tandíj és tüntetés"-t.

Terveim szerint a Bejelentésekben foglalkoztam volna a tandíjjal. A HÖOK
a hétvégén tartotta közgyűlését, amelyen az ELTE HÖK-öt Cseszregi Tamás
képviselte. Tárgyalták itt a tandíj-kérdést is. Az itt kialakított
álláspontról amint kezemben lesznek az anyagok, tájékoztatni fogok. Ez
reményeim szerint támpontot adhat nekünk. Természetesen ettől
eltérhetünk, ha igény (és többség) van rá.

Üdvözlettel.

--
Szenes Áron
elnök