[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.10.09, 18:00, Déli tömb

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 8., H, 12:29:22 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:

Kedves Áron!

Valaki felhívta a figyelmedet egy Alapszabálysértésre (hiszen ez
történt, és neked ez a feladatod), és erre képes vagy ilyen hangnemben
válaszolni.

Gratulálok.
> [...]
>
> Másodsorban Melnda (aki, ha jól tudod a titkárunk) és én is (aki ha jól
> tudod akkor az elnök) a hétvégét (ha jól tudod) a Hortobágyi Nemzeti
> parkban töltöttük. Innen visszaérkezve, némileg kimerülve állítottam
> össze a meghívót. Úgy, hogy nem olvastam (olvastuk) végig a
> képviselőlistára minden hétvégén érkezett levelet, és Melindát sem
> tudtam már este elérni.
> Eszem ágában sincs Robit hibáztatni, de ha nem olyan a levél tárgya,
> hogy pl "választmány napirendjére", akkor nem biztos, hogy azzal a
> levéllel kezdem a beérkezett kb 40-50-ből.

Ami a képviselőlistára megy, annak azért van esélye, hogy választmányra
megy. Kb 15 ilyen levél volt amit nem olvashattál vidéki tartózkodásod
miatt. Ez - ha csak választmányi anyagot keresünk - kb. 10 perc. Ennyi
időd nem volt rá...
> Gyorsan korrigálok.
> Felvesszük napirendre a "Tandíj és tüntetés"-t.
>
> Terveim szerint a Bejelentésekben foglalkoztam volna a tandíjjal. A HÖOK
> a hétvégén tartotta közgyűlését, amelyen az ELTE HÖK-öt Cseszregi Tamás
> képviselte.
Volt-e valaki a TTK HÖK-ből a HÖOK-on, illetve ha nem, akkor volt-e
valakinek lehetősége elmenni rá. Ha jól tudom, akkor a TTK HÖK-nek van
ott 7 mandátuma, amelyet gondolom az EHÖK-re ruházott át, persze jó
kérdés hogy a választmány, a küldöttgyűlés, vagy személyes felhatalmazás
alapján. Továbbá a TTK HÖK külső kapcsolatait egy ilyen rendezvényen jól
lehetne építeni.

Emlékszem egy esetre, amikor is el akartam menni Debrecenbe egy HÖOK
Küldöttgyűlésre, amelyre összesen 1 Ft volt a részvételi díj, de azzal
az indokkal, hogy közeleg az elnökválasztás, nem engedtél el - és még
valami olyasmit említettél, hogy nehogy már egy titkár képviselje a TTK
HÖK-öt.

Palkó Tamás