[Kepviselok] szövegértési gyakorlat II.

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Okt. 9., K, 11:23:43 CEST

Sziasztok!

Nagyon kényelmes azt mondani, hogy ne legyen álláspont, hisz úgy is
eldöntik mások. Ráadásul, ha van álláspont, akkor a mellett érvelni kell,
aztán kompromisszumokat kötni, aztán meg megmagyarázni itthon, hogy miért
kötöttük meg azokat a kompromisszumokat amiket meg kellett kötni azért,
hogy a hallgatói mozgalom egységes legyen. Ehhez képest ha nincs
álláspont, kényelmesen elfogadjuk amit mások mondanak és ahhoz tartjuk
magunkat szinte minden szempontból jobbnak tuník. Nincs vele munka, se
felesleges konfliktus. Ráadásul szinte boritékolhato, hogy a TTK HÖK
véleménye legalábbis részben eltérne a közös állásponttól. A
legveszélyesebb meg az lenne ha képviselnénk és ezzel változtatnánk a
közös HÖOK-os álláspontot. Hisz utána még kifele is magyarázkodhatnánk,
hogy miért nem maradtunk csöndbe. Hisz ok jobban tudják. Tényleg! Nem is
értelek Sanya! Minek erolteted ezt? :)

Balázs

U.i.: Az irónia az a hely, ahová a bosszúság bújik, ha nem érzi úgy, hogy
kifejezodésének lenne értelme. És tényleg nem az, ahol az irónok élnek.