[Kepviselok] gólyabál

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 22., H, 21:19:50 CEST

Szia!

Kikuldom kepviselore, ha nem gond,hogy masok is lassak.

A noi oltozo eleg jo otlet, asszem. Es meg olcson/egyszeruen megvalosithato.

A ruhatar jegy ara nem lesz a belepoben, hiszen a belepojegy igy is nagyon
olcso. Tessek osszehasonlitani mas golyabalok araval/fellepoivel.

A golyabal, mint bal. Nos, ez mar egy tobb, mint 8 eves vita targy. Tessek
elfogadni, hogy a golyabal BULIS BAL. Ugyanis a teremberlet es takaritas
onmagaban 750e ft, a hang feny es biztonsagtechnika 950e ft. Es meg
fellepo nincs a rendezvenyen.
Ez, ha mindent beleteszunk 3.5-5millio forint. Nos, ezt kell behozni,
1500-2000 emberen.
Ezeknek te hogyan csinalsz balt? Sehogy.

Eppen ezert van Lagymanyosi bal.

A dolgozok munkajat nem az en dolgom minositeni, vannak erre
koordinatorok, hiszen en nem tudok 140 embert fegyelmezni. Ezt az emailt
ok is olvassak, igy le lehet majd vonni a konzekvenciakat.

A sok eves atlaghoz viszonyitva egyebkent szerintem nagyon sokat fejlodott
a rendezveny, es a belepo vendegek szama is boven novekedett, igy ugy
gondolom, hogy sikeres volt. Sokan voltak, igaz, de aki idoben jott es nem
11re ert ide a 11.30as koncertre, azok idoben ki lettek szolgalva.

A dolgozoi letszammal kapcsolatban pedig NEM az en dolgom donteni. Ha a
kedves vendegek tudnak, hogy igy is mennyit kell amiatt koptatnom a szam,
hogy MIERT kell ennyi dolgozo, miert kell ennyit fizetni nekik, stbstb,
akkor nem ezt mondanak.
A letszamon mindnekeppen novelni kell, de ez mar nem az en dolgom lesz a
jovoben.

Koszonom a velemenyeket, johetnek meg, hiszen ebbol tanulunk!

Udv:

OFL
altbiz