[Kepviselok] gólyabál

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 23., K, 17:32:41 CEST

Kedves Fecó, és a többiek:) !

Gólyabállal kapcsolatban néhány észrevétel

- alapvetően szerintem nagyon jól sikerült, akiket kérdeztem (külsősök,
belsősök egyaránt) mind nagyon élvezték, szóval riszpekt a programért ;)

- Mariann "öltözős" ötletét nagyon tudnám pártolni!!!

- viszont néhány negatívum:
(beengedőként dolgoztam a dunai bajáratnál, így onnan nézve: ) Az egy
dolog, hogy miután elfogytak a jegyek és teltház volt, mindenféle
lécci-léccit bevetettek hogy engedjük be őket, és miután mi nem, a szemünk
láttára fizették le a SecuRicsit, aki végülis beengedte az illetőt.
Javasolnám hogy legközelebb gondoljuk át melyik céggel dolgozunk -persze
lehet hogy már másokkal kapcs. is tapasztaltunk hasonlót, vagy ez nem
egyedi probléma; ez esetben csak szimplán szomorú a helyzet.
Egyébként véleményem szerint (már a másik kijáratnál, hajnalban) többször
indokolatlanul brutálisan rakták ki az embereket, (igen, volt aki
tökrészeg volt, meg nem volt jegye, ebben az esetben okés volt a szitu de
nem ezeket az eseteket emlegetem). Persze ez elég szubjektív, szóval erről
többet nem is.

- a dunai bejáratnál meg issszonyat hideg+huzat volt, nem nagyon tom ezzel
mit lehetne csinálni..:(   már a nyúlólajtót is felvettük magunkra..

egyébként mindezektől függetlenül én jól éreztem magam, még ha dolgoztam
is, szóval  :D

üdv, Zsu