[Kepviselok] vélemény a gólyabálról

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 23., K, 17:39:30 CEST

> Szia Fecó!
>
> RETTENETESEN JÓ VOLT A GÓLYABÁL,szerintem és a gólyáim szerint is!pedig
> dolgoztam is de utána  hatalmasat buliztam!
>
> bocs ha olyat mondok el amit már 100an előttem!
> 1.Kordáékkal és a standup comedyssel(sorry ha nem így kell írni)
> kapcsolatban én (is) előítéletes voltam,de hallottam h. a gólyak nagyon
> élvezték.
> 2.Nagyon jó ötlet volt h.az első 2 óra csak a gólyáké volt!
> 3.KOSHEEN:csak annyit róluk h.ha 2x ekkora termet adhattunk volna nekik
> akkor 2x ennyi ember tombolt volna rájuk!qva jók voltak!!az h. fullon volt
> [...]

Haho!

A Red Bull pulthoz kulsos emberek jottek, es vsz nem ekkora vendegseregre
keszultek. Oket a red bull es a bols hozta, igy nem nagyon volt
beleszolasunk.

A crew. Hat jah, nem a legjobb, de o volt az, aki rendelkezesre allt, es
aki ELVALLALTA.. Majd lesz meg jobb is:)

A + dolgokat koszi:) Jo volt olvasni.

feco