[Kepviselok] emlékeztetők

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 29., H, 12:57:04 CET

Köszönöm minden kedves érintett tisztégviselőnek, hogy ilyen sok időt és
energiát szánt egy képviselő által felvetett probléma megoldására,annak
okainak megválaszolására.(Október 15-én érkezett a listára a levelem,
melyre azóta sem kaptam semmilyen formában választ.)

Csak remélni tudom- mivel információm nincs róla-, hogy a munkájuk többi
részére ennél kicsit több energiát fordítanak.

Várom a következő küldöttgyűlést!

Üdv!

Gabi