[Kepviselok] emlékeztetők

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 29., H, 15:25:41 CET

Szia!

Emlékeszem rá, hogy beszéltünk, de annak már több, mint két hete, és ha
jól tudom jegyzetelni is szokott a titkár-jelen esetben te- Választmányon,
amiből rekonsruálható lehetne az  ülés.

A diktafon helyett, ha a mostnai nem jó, akkor vegyetek egy másikat, vagy
vigyétek el szervízbe.

Sajnálom, hogy problémát okozok neked, nem ellened irányul, csak már
kicsit furcsállom ami az önnkormányzaton belül megy.

Ha valami akadályozza a munkádat, arról pedig a te dolgodat is
megkönnyítve-nem kell mindenkinek külön-külön elmagyarázni, miért nincs
emlékeztető vagy ilyesmi- igazán írhatnál a képviselőknek, hogy tudjanak
róla.

Üdv!

Gabi