[Kepviselok] Választmány kimentés és egyebek

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Okt. 31., Sze, 12:22:04 CET

Sziasztok!

Mivel nem tudok ott lenni ma a választmányon elküldöm írásban a
véleményemet a pályázatokhoz és mellékelem a költségvetés állását!

Plusz küldök egy pályázatot, én 10.000 Ft-ot tartok reálisnak az
elbírálásnál.

Pályázatok:
Kalóz sport - javaslom támogassátok a pályázatát
Környezettan gólyaavató - kicsit szerintem sok a kért összeg,beszéljétek
meg! :)
Környezettanos csapatépítés - javaslom támogassátok a pályázatot, nekem
nagyon tetszett!

u.i.: Roppantul felháborított, hogy Áron nem kérdezett meg előre, hogy
mikor lesz választmány,így a szünetben nem tudok elmenni, pedig nekem
minden kérdés nagyon fontos ami az önkormányzattal kapcsolatos!
Ezért inkább elküldöm írásban a véleményeimet. . .

Áron gondolkozz el!!!

Jancsó Tamás
gazdasági biztos
Name: 07_11_22_rendezveny_palyazat_ttkhok.doc
Type: application/msword