[Kepviselok] Csütörtök 10 és egyéb programok

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 4., K, 17:33:16 CEST

Sziasztok harmadszor(/negyedszer, már ki számolja?:)

Nagyon belejöttem a levélbombázásba, úgyhogy ezentúl várhatóan minden
percben küldök egy oldalnyi rendkívül fontos infót:)

Az első dolog leginkább az "újoncoknak" szól:
Most csütörtökön, szeptember 6-án délelőtt 10 órától a Déli Hallgatói
Irodában tartanánk egy kötetlen megbeszélést-betanítást (tördelés,
olvasószerkesztés, cikkírás) azoknak, akik újonnan jelentkeztek
írni-szerkeszteni-nyúzozni. (persze a nagyöregeket is szeretettel
várjuk:). Hogy meddig leszünk, az tőletek függ. Jó volna, ha
visszajeleznétek nekem, hogy ki jönne és nagyjából mikor!

A második egy Nyúzos közös program szervezése lenne. Lede és LenZo
(Lengyel Zoltán, új Nyúzos, másodéves matekos) vállalták a program
megszervezését. Lehet ötleteket írni, hogy mit csináljunk és mikor! Lede
e-mail címe lede at freemail.hu, Lenzo címe pedig lenzo at ttkhok.elte.hu.

Remélem még nincs elegetek belőlem:)

csanna
(Mécs Anna