[Kepviselok] Változások

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 7., P, 09:39:38 CEST

haho!

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha a kult kiadvannyal megvarnank a
rovatvezeto (hlk) tenykedesenek eredmenyesseget, mondjuk okt kozepeig, es
ha ez megfelelo,illetve tud annyi HASZNOS infot osszeszedni, hogy azt
erdemes havonta egy A/5 kiadvanyba, kulon leirni, akkor hajra.
(Mivel ez folyamatos tevekenyseget, stb igenyel, fenn all a kifulladas
veszelye is, nem?)
Ennek termeszetesen csak es kizarolag akkor van ertelme, ha
egyetemistaknak szolo, ALTERNATIV, tehat mashol max csak nehezen, vagy
egyaltalan nem fellelheto infokat adunk benne kozre.
Azaz nem egy Est vagy Exit 2-t keszitunk, filmnezes kommentekkel, stb.

udv:

feco