[Kepviselok] iwiw üzenet

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 6., Cs, 09:11:04 CEST

Üdv!

Bemásolnék egy üzenetett amit iwiwen kaptam:
--------
Szija!
ne kezdj el gondolkodni ki vagyok, mert nem ismerjük egymást!
Azért írok neked, mert szeretném megköszönni a fantasztikus hétfői
napot(ezt mindenki nevében mondhatom)
Amit a beiratkozáson műveltetetek az nagyon tetszett mindenkinek , de
főleg nekem Élmény volt, elmeséltük a többieknek akik máshova jelentkeztek
és irigykedve néztek és ez Nektek köszönhető, mert fantasztikusan
rendeztétek meg!
Mégegyszer Köszike szépen!!!!!!
ne haragudj, ha zavartalak!

Ui: már csak azt nem értem , hogy lehetsz ilyen pesszimista(no de mind1)
További szép estét!
---------

No comment

Mészi