[Kepviselok] iwiw üzenet

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 7., P, 17:08:07 CEST

Mééészi!

mit csináltatok a gólyákkal hogy eeennnyire jó volt nekik????!?!!!
félretéve a félreérthetőséget, komolyan, mi történt? érdekes és humoros
előadást tartott a TOs néni? 5perc alatt lement a beengedés, 10perc alatt
a beiratkozás? vagy a körbevezetésen ingyen sört osztottatok? hökös
előadás helyett vígjátékot vetítettetek? vagy pornófilmet? a
földtud/földrajzos mentorok bikiniben/feszülős kisgatyában+kockahassal
segítették a gólyákat?? vagy mi? szeretnénk mi is tanulni :P

üdv: Zsuzsa,
(akinek "csak" csillogó szemű gólyái voltak, de nem írtak hozzá ódát az
iwiw üzenőfalra..:) )