[Kepviselok] Kérés stb.

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 05:13:26 CEST

Sziasztok!

Míg ti békésen ölelgetitek a párnátokat, vagy mást, addig a kimerült
titkár már aludni sem tud. A választmány (mely 3 és fél órája ért véget)
emlékeztetőt már megírtam (elsősorban Szandra kedvéért ilyen hamar), amely
már elindult Áron felé véleményezésre, utána ti is megkapjátok.

Ha nem szeretnél regényt olvasni, és nem érdekel a nyavajgásom, akkor a
szaggatott vonalak közötti részt nem kell elolvasnod. (GB egy régebbi
levelét utánozva)

Szomorúan szeretném bejelenteni, hogy az iktatással még nem értem június
elejére sem, de megpróbálom mindennapomat 24 óráról 48 órára bővíteni
(Áron szavaival élve: tágítani), és akkor remélhetőleg a küldöttgyűlésre
behozom a lemaradásomat. Tehát már előre be szeretném jelenteni azt is,
hogy nem tartom valószínüleg, hogy be tudom hozni az iktatással
kapcsolatos lemaradásomat.

Ennek oka:

A napi leveleket olvasnom kell, hogy tudjam vezetni az eseménynaptárat
(mely azért fontos, hogy aki nézi ezt az eseménynaptárat, az tájékozódjon
a TTK HÖK programjairól, vagy azokról az ülésekről, amelyekre a
tisztségviselők, képviselők vagy delegáltak hivatalosak, plusz még Áront
sms-ben és emailben tájékoztatja a különböző ülésekről - ezt az okos kis
program meg is teszi :)), ennél is még múlthét csütörtök keddnél járok
(kivéve az elnöknél, mert a már említett okokból naprakész kell legyek az
ülések tekintetében - azért itt is becsúsznak hibák).
Egy pár példát említenék:

Kedden 261 levél érkezett iktatásba (már spamok nélkül), melyet a
tisztségviselők kaptak, és amit a tiszségviselők küldtek (csak az, amit el
is küldtek iktatásba). Ennek átolvasása (értsd. egyes leveleket nem is
olvastam teljesen végig pl. taneh levelek vagy szoceh) 2 és fél óráig
tartott. Szerdán 326 levél érkezett, ennek elolvasása majdnem 3 óráig
tartott. Ezekből a levelekből összeszámolva kb. 500 db-ot kell iktatni.
Ez az előző félévhez képest egy "kicsit" változott, mivel akkor a
legforgalmasabb napon max. 200 db levél érkezett, és ebből kb. 60 volt
olyan levél, amit iktatni kellett, melynek iktatási időtartama 2 óra volt.
(-Aki idáig elolvasta a levelem, az jelentkezhet ma csokiért a déli
hallgatói irodában 13h és 15h között (sorry kari tanács tagok).-)
Így már időm nem igazán marad az iktatásra, mivel böngészhetem a
leveleket, hogy mikor milyen ülések vannak, stb.
Ez komoly problémákat vett fel előttem.
Az iktatást sajnos nem tudom átadni senkinek, mivel nekem anno még másfél
hónapig tartott a betanulása, és párhuzamosan sem tudnám mással csinálni,
az iktatószámok alakulása miatt.

Az eseménynaptár vezetésében viszont szeretnék segítséget kérni.

Aki nem olvasta eddig végig, meg aki igen, annak is:

Az eseménynaptár vezetéséhez szeretnék segítséget kérni.

Szeretnék megkérni minden tisztségviselőt (kiv. elnököt - de tőle is
szívesen fogadom), képviselőt, póttagot, szakterületi tagot, mentort (az
utobbiak valószínüleg nem olvassák a listát,  de nem baj), hogy ha
bármilyen  megbeszélést, ülést tartanak, vagy megbeszélésre, ülésre
hivatalosak, és ez a tisztségükből adódik, akkor azt küldjék el nekem a
hoktitkar at ttkhok.elte.hu-ra. (kivételt képez a Kari Tanács) Ez a digitális
levelekre vonatkozik.
Ha papíros formában kapja a meghívót, akkor legyen szíves lefénymásolni és
a fachomba rakni (nem az iktatásos fachok egyikébe, hanem a titkárba).

Remélem nem nagy kérés, de nekem nagyon sokat segítene.

Előre is köszönöm, hogy elolvastad ezt a levelet, még ha csak a szagatott
vonalakon kívül is,

Üdvözlettel,
a kimerült titkár

--