[Kepviselok] Kérés stb.

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Sze. 12., Sze, 11:09:53 CEST

Sziasztok!

On Wed, 12 Sep 2007, ELTE TTK HÖK Titkár wrote:

> emlékeztet?t már megírtam (els?sorban Szandra kedvéért ilyen hamar), amely
> már elindult Áron felé véleményezésre, utána ti is megkapjátok.

Én eddig azt hittem, hogy az emlékeztetõkbe tényszerû dolgok kerülnek,
amit a titkár ír le. Ez az elnöki ellenõrzés mióta divat (lehet, hogy már
évek óta és én voltam tévhitben, csak meglep). Ha vkinek a tényszerûséget
joga van ellenõrizni, akkor az az EB. Persze ha az elnök ellenõrzi, akkor
én is szeretném... különösen ha nem voltam ott...

Balázs