[Kepviselok] valasztmanyra uj napirend

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Sze. 16., V, 19:04:17 CEST

Tisztelt Választmány!

Új napirendi pont felvételét kérném:
Alapítvány FB-jének megválasztása.

Indoklás:
Nyáron a választmányt nem tájékoztattam arról, hogy nem csak FB-t kell
választani, hanem meg kell mondania, hogy ki az elnök. Így kérném, hogy
korábbi határozatát, melyben Lakó Viktóriát és Jancsó Tamást választotta
meg az FB-be egészítse ki, az elnök megjelölésével. Az érintettekkel még
nyáron beszéltem, ez alapján javaslom a következõ

határozati javaslatot:
Jancsó Tamást, az ELTE TTK Hallgatói Alapítvány Felügyelõ bizottságának
elnökének, Lakó Viktóriát az ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
Felügyelõ bizottság tagjának nevezi ki az ELTE TTK HÖK Választmánya.

magyarázat:
(Lakó Viktória kinevezése azért van benne ebbe a határozati szövegbe is,
hogy ne kelljen esetleg késõbbi visszapattanó bírósági levelekre
válaszolni, hogy tulképp ki is volt az elnök a nyáron. Azaz így úgy kerül
majd beadásra, mintha csak most lett volna váltás az FB-ben.)

Gönci Balázs