[Kepviselok] lapinito , szerkesztesek, Annie ötlete

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 16., V, 19:06:24 CEST

Sziasztok megint!
(ígérem, ma megpróbálom visszafogni magam:))

Lapindító:
Lehet, hogy szóba fog jönni a honlap, de nagyon részletesen nem tudjuk
megbeszélni, mert nem lesz ott mind3 "felelős" (pityu, Pít, Andrej). Én
arra gondoltam, hogy arra kereshetnénk egy külön alkalmat, amikor csak
azok jönnének, akik aktívan résztvennének a honlapozásban.

Szerkesztés:
Sikerült végre frissítenem a szerkesztős honlapot (http://szerk.on.hu), de
csak 2 nevet írtam be, mert izé, keveredik, hogy ki mit írt, mit nem:)
Szóval jelentkezzetek, október 5-6.-ra leginkább tapasztalt emberkék!

Annie ötlete:
Én nem hiszek a telepátiában, meg a szellemekben, meg a világbékében sem,
de "félelmetes" volt olvasni az ötletedet, mert kb egy hete épp ugyanezt
fejtettem ki a Déli Haliban, hogy milyen jó volna, meg kérdeztem Mészit a
TTK-s Médiacsoportról, hogy él-e még.
Én valami "NyúzTV"-re gondoltam, éppen ilyen dolgokkal: interjúk,
sportesemények, bulik, túrák megvágott videóival. Bazi jó lenne. Még a
végén médiahatalom leszünk:D
Aki szívesen foglalkozna tévézéssel, szeret operatőrködni (és tud is:), az
szóljon, és akár egy "Nyúzos médiakommandót" is alakiíthatunk. Én nagyon
támogatnám:)

jó hétvége végét!
csanna