[Kepviselok] korabbi megj.

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Sze. 17., H, 11:49:24 CEST

Kar, hogy reagalatal...

> erre az egy dolgora reagálnék. Noha el?fordult már, hogy késtem
> választmányról és amikor ez megtörtént, akkor sokat, de nem állítanám,
> hogy ez jellemz? lenne rám. S?t, talán az egyik legkevésbé a
> választmányi tagok közül (nyilván mivel nekem kell levezetni, ezt én
> engedhetném meg a legkevésbé).

Ebbol latszik, hogy az en memoriam rossz, vagy legalabbis mashogy mukodik,
mint a tied...

> "szívatni"), késésem oka az volt, hogy egy gyors, ám annál fontosabb

Nincs ra jo ok. Nem keshetsz, kesz. Ez azzal jar ha vki elnok. En nem
kestem, persze lehet, hogy sosem volt semmi fontos. Olyan volt, hogy meg
kellett kernem vkit, kezdje el a valasztmany levezeteset, amig nem erek
oda, de hogy varattam volna a valasztmanyt akarmi miatt, olyan nem. Sorry,
de egy elnoknek nincs oka, szenatusrol, KT-rol, Valasztmanyrol,
Kuldottgyulesrol kesnie, esetleg ha tanoraval, vagy egymassal utkoznek,
akkor kerheti kimenteset, helyettesiteset.

Egyebkent en bizonyos ertelemben abnormalisan intolerans vagyok barminemu
kesessel szemben, olyankor amikor tobb ember talalkozik. Ezt a kuratoriumi
tagok, beiratkozason segitok tudjak. Az en idomet nem lopja vki, mert a
sajatjat nem tudja beosztani es nem lat elore fel orat a sajat eletebol...

Remelem, erre mar nem probalod meg megmagyarazni, hogy de igenis az elnok
olyan fontos, hogy o igenis keshet es akkor nem kell foglalkoznia a
tobbiekkel akik varnak ra fel oracskat. (Egy teljes napnyi munkaidot
pazaroltal el, amikor husz ember vart rad fel orat!)

Elnezest mindenkitol, aki kesni szokott es azt gondolja, hogy az
normalis... de tevednek.

Balazs