[Kepviselok] korabbi megj.

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 17., H, 08:37:50 CEST

> Tegnap miután vártam 25 percet Áronra (ennyi ido~ után a félreértések
> elkerülése végett nem megérkezett a Választmányra, hanem én hagytam
> ott a helyszínt) némi flusztráció alakult ki bennem irányában.
>
> Az utolsó mondat (bár ez gondolom egyértelmu^) annak szól, hogy vicces
> hogy pont az elleno~rzi hogy mi történt, aki bo~ 30 percet késik
> (tudtommal ennyi ido~ után futott be Áron)...

Kedves Képviselők, Választmányi Tagok, Kedves Balázs,

erre az egy dolgora reagálnék. Noha előfordult már, hogy késtem
választmányról és amikor ez megtörtént, akkor sokat, de nem állítanám,
hogy ez jellemző lenne rám. Sőt, talán az egyik legkevésbé a
választmányi tagok közül (nyilván mivel nekem kell levezetni, ezt én
engedhetném meg a legkevésbé).

Mivel nem voltál jelen, amikor megérkeztem, ezért nem tudhatod (bár a
listán elmarasztalsz érte, noha nem áll szándékomban senkit sem
"szívatni"), késésem oka az volt, hogy egy gyors, ám annál fontosabb
informális beszélgetést folytattam Cseszregi Tamással. Remélem ez a TTK
HÖK javára is vált. Nem áthárítva a felelősséget megjegyzem, sajnos ezt
korábbra nem tudtam tenni vendégünk más hivatalos elfoglaltságai miatt.

Nem szabadidős program miatt késtem.

Szenes Áron
elnök