[Kepviselok] beszámoló

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 18., K, 16:47:38 CEST

Üdv!

Mivel a képviselői és tisztségviselői feladataimat nem tudom elválasztani,
ezért mindkettőről itt olvashattok.

Júl. 30.: részt vettem a borítékolásban az EHÖK irodában.
Aug. 2.: egész nap a Haliban szerkesztgettük, olvasószerkesztgettük a
Mentorkisokost.
Aug. 3-5.: Mentortábor (mint szakterületi mentor).
Aug. 16-17.: látogatás a matek gt-ban.
Aug. 19-23.: látogatás Bódvarákón.
Aug. 27.: KÖB ülés.
Aug. 28. – szept. 1.: lent voltam a kémia gt-ban (mint felsőbbéves,
csapatvezető, HÖK kontakt).
Szept. 2.: KÖB ülés.
Szept. 3.: beiratkoztatás, fénymásolás.
Szept. 4.: kémiás beiratkoztatás, fénymásolás, mentorkodás.
Szept. 5.: Kémia Intézet MSc nyílt nap előkészítése, pakolás.
Szept. 7.: ott voltam Robinál a HÖK „kerüljünk közelebb
egymáshoz” estén
Szept. 11.: kémia szacs ülést levezetése, választmány.
Szept. 18.: pakolás az EEN-en a Környezettudományi Klub sátrában,
választmányi jelenlét, eszközbeszerzés.

Ezen kívül válaszolgattam millió hallgatói kérdésre (főleg gólyák)
emailen, MSN-en, telefonon; mentorkodtam; segítettem laboreszközt
beszerezni az elsősöknek; oktatókkal egyeztettem, ill. kerestem fel őket
problémákkal; szoctámot szedtem (és még fogok is + bírálni is); sokat
ültem az irodában, ahol igyekezem válaszolni a kérdésekre, segíteni, mind
a hallgatóknak, mind a képviselőknek, mind az irodavezetőnek.

Ja, és próbálom beindítani a szakterületi életet, és esélyt is látok rá. :)

Más bűnömre nem emlékszem… :)

Ha kérdésed van a beszámolóhoz, kérlek, tedd fel!

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu