[Kepviselok] beszámoló

hermann at ttkhok.elte.hu hermann at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 18., K, 01:17:03 CEST

Hermann Gábor beszámolója:

Kedves Képviselők!

Az én beszámolóm igazán rövid lesz, mivel sok beszámolni valóval nem
büszkélkedhetem (sajnos)…nyáron végig úton voltam, így képviselőként
igazából év elején kezdtem el „aktívkodni”. A mentorkodás nem
HÖKös feladat volt, de mindenképp kiemelném, mert a legtöbbet ezzel
foglalkoztam…emellett csak a dékáni kézfogót említhetem.
Az elkezdett dolgaim listája azért valamivel hosszabb:
-elég nagy szerepet vállaltam a matekos gólyaavató megszervezésében
(inkább lebonyolításában: gólyaavatós tánc koreográfiájának kitalálása és
betanítása, vetélkedők megszervezése és levezetése)
-TTK-s nyíltnap
-amit mindenképp fontos megemlítenem, mivel ez eléggé bizalmi feladat,
hogy segítséget ajánlottam fel Melindának az iktatásban, erre már Áron is
rábólintott
-még folyamatban van az egyik EEN program (pókerbajnokság), aminek
szervezésében és lebonyolításában is segítek Robinak

üdv.:
Hermann Gábor
ELTE TTK HÖK képviselő