[Kepviselok] beszámoló

joey at ttkhok.elte.hu joey at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 21., P, 12:50:49 CEST

Üdvözletem Kedves Képvislőtársaim!

Itt olvashatjátok a beszámolómat, arról, hogy mit is tettem az alakuló KGY
óta!

Szóval:

- nyaralásaim és szakmai gyakorlatom után/közben részt vettem a
Bölcsész-Fizikus gólyatáborban, mint mentor/öreg fizikus...

-segítettem összeállítani a fizikás mentorcsoport beosztást

-a beiratkozáson aktívan részt vettem, és a fizikás részen segítettem is a
lebonyolításban

-közben részt vettem egy kivételével a Választmányi üléseken

-a szeptember elején tartott Intézeti Tanácson is részt vettem, illetve
még a Tanulmányi csoport ülésén is

- tartottam két Szacs ülést(megjegyzem, a második inkább csak Nyílt Napos
megbeszélés volt, ami épp szervezés alatt áll)

-ja és ott voltam a Hök-ös party-n, illetve az ELTE egyetemi Napokon is!

üdv.

Harangozó József Gábor

fizika szakterületi koordinátor