[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 21., P, 18:51:57 CEST

Sziasztok!

Az alakuló kgy óta az alábbi dolgokat műveltem:

- mentorkisokost szerkesztettem
- résztvettem - az EHÖK vezetőképzőn
              - a KollHÖK vezetőképzőn
              - EFOTT-on
              - mentortáborban
              - matekos gólyatáborban
- iktattam
- emlékeztetőket írtam
- több-kevesebb sikerrel vezettem/vezetem az eseménynaptárat
- Nyílt Napot szervezek
- segítettem a beíratkozáson
- biztosan csináltam még mást is, de ezeket tartom a legfontosabbnak, a
többi nem jut az eszembe

Hermann Gábor felkeresett, hogy szívesen segítene az iktatásban. (ezt fel
is tüntette a beszámolójában)
Az iktatásnak 3 része van.
1. elolvasni a leveleket
2. besorolni tételszámok alapján, iktatószám visszakeresése, stb.
3. a levelek sorszámának visszakeresése, és feltüntetése az iktatásban

ebből a 3. számút nem szeretem (pedig ez a legkönnyebb, és leggyorsabb),
és gondoltam, ha már Gabó felajánlotta a segítségét, ezt átadom neki.
Szegény, nem tudja mire vállalkozik. :)

Kellemes hétvégét mindenkinek,

--
Nagy Melinda