[Kepviselok] beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 22., Szo, 13:10:55 CEST

Szociális elnökhelyettes beszámolója 2007. július 9-szeptember 22-ig

Részt vettem az EHÖK vezetőképzőn a szociális szekcióban, ahol az új
juttatási szabályokról beszéltünk. Megbeszéltük az alaptámogatással
kapcsolatos teendőket, valamint a szociális támogatással kapcsolatban is a
határidőket, kategóriákat.

Nyár folyamán próbáltam KÖB ülést összehívni, de határozatképtelen volt.
Augusztus végén és szeptember elején tartottam ülést, amin kiírtuk a
rendszeres pályázatokat, leadási határidőket, pontrendszeren
változtattunk.

Szeptember elején a beiratkozáson tartottam előadást a szociális ügyekkel
kapcsolatban a gólyáknak. Előtte Attilával kicsit átalakítottuk az
előadást a HÖK-ről, tanulmányi és szociális ügyekkel kapcsolatban.

Részt vettem Választmányon, EHSZÖB ülésen, Kari Tanácson. Írtam a
Gólyanyúzba és a Nyúzba is cikket.

Bíráltam gólyák alaptámogatását. A TTK-n 221 pályázat érkezett be, nálunk
volt a legtöbb.

Az új szabályok miatt több odafigyelés szükséges- szerintem. Augusztus
végén írattam a KÖB tagokkal egy tesztet a Kormányrendelettel és a HKR-rel
kapcsolatban, majd ezen a héten még egyet. Én úgy gondolom, hogy ezt
ismerniük kell. Aki kíváncsi, hogy milyen eredmény született, kérdezzen.
Szeptember 10-21-ig volt a rendszeres pályázatok leadása. Megint nagyon
sokan utolsó pillanatra hagyták, így nagy sor alakult ki pénteken.
Szeptember 21-én 12 óra volt a leadási határidő, de 15 óráig vettünk át.
Most minden igazolásból be kellett mutatni az eredetit és adtunk átvételi
elismervényt is, de sajnos ez már pénteken kivitelezhetetlen lett volna.
Minden pályázó kap majd e-mailt, hogy mi lett a pályázatának az eredménye.
Péntek délután tartottunk egy ülést, ahol elosztottuk a pályázatokat, hogy
ki mennyit bírál.

Sok levelet kapok hallgatóktól és sokan is keresnek meg személyesen,
próbálok minél előbb válaszolni a kérdésekre, megoldani a problémákat.
Ezen a héten sokat voltam bent az irodában, az irodavezetőnek megmondtam,
hogy mikor vagyok bent, így tudta a hallgatókat informálni.

Most már zajlik a bírálat, hétfőre kész is lesz.
Fogadóórámat kedden 14-16 óráig fogom tartani, október közepéig (?) az
Északi Hallgatói Irodában.

Amennyiben kérdésetek van, írjatok!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra