[Kepviselok] beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 22., Szo, 13:49:21 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Megválasztásom óta a következő feladatokat láttam el:
- részt vettem a záró-alakuló KGY-n
- voltam mentortáborban, ahol aztán főmentornak választott a szakterület
- voltam Bódvarákón
- összehívtam a mentoraimat egy kis eligazításra a beiratkozás előtt
- beiratkozáson természetesen segédkeztem illetve kritériumdogozatot írattam
- voltam szacs-ülésen
- megcsináltam az órarendemet:)
- gólyák kérdéseire kerestem választ
- csoporttársaimat informáltam az aktuális hírekről
- buliztam az EEN-on
- informálódtam az intézeti tanácsunkról

Jelenlegi projektjeim:
- nyílt nap szervezésben segédkezés
- Mészi Nemzeti Parkos Túrájánál kontárkodom
- KGY-részvétel
- IT-részvétel

Azt hiszem, most ennyi. Remélem még lesz, amiben segédkezhetek az
elkövetkezendő időkben, már amennyire időm engedi a tanulásom mellett...:)

üdv: Lellei Nóri
földrajz - földtudományi szakterületi képviselő