[Kepviselok] informatikus beszamlo

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2007. Sze. 22., Szo, 18:07:33 CEST

Tisztelt Kuldottgyules,

az alakulo kgy ota az eszaki haliban ujratelepitettem az ablak feloli
gepet, valamint a deli irodaban megjavitottam 3 gepet, amibol 1 azota
ismet elromlott. A kgy ota tobbsegeben a ttkhok.elte.hu butykolesevel,
es frissitevel, illetve az alapitvany koltozese koruli teendokkel telt
munkam java resze.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal frissitese, szamitogepek
karbantartasa, egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus