[Kepviselok] beszámoló

Ágoston Bianka bianka at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 24., H, 11:40:44 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést kérek a megkésett beszámolómért, de a hétvégén egy virusfertőzés
miatt nem tudtam az otthoni gépemet használni, így csak most tudok újra
levelezni:

Mint kéviselő a következőt tettem:
-a szeptember elején tartott Intézeti Tanácson sajnos nem tudjam részt
venni, de
-részt vettem az MSc nyilt napon és informálódtam az MSc tervezetek területén
-részt vettem az első HÖK-ös partyn
-részt vettem a szacs ülésen

Tervezem a szacs és IT üléseken való részvételeket és az idegen nyelvü
előadások lehetöségének elökészítését, megteremtését, kapcsolattartást a
szervezökkel. Továbbá szeretnék az érdeklődő doktoranduszok összetartása
iránt lépéseket tenni (talán elöször is emaillista formájában).

Üdvölettel:
Ágoston Bianka