[Kepviselok] beszámoló

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 24., H, 11:55:54 CEST

Hali!

amióta megválasztottak csak a TTKHÖKért éltem...:

- záró-alakulón lent voltam végig, meg az alakuló szacson is

- diplomaosztón segítettem címkézni, meg osztani is

- mentrokisokost szerkesztettünk, véleményeztem-javasoltam,
nyomtattam-vagdostam-tűztem egyik nap reggeltől estig

- mentortábor előkészületei: szituációs játékok (Nóri, Atesz, RingPeti) és
megbeszélés az északiban

- mentortábor: szakterületi játékok, ismerkedés, vetélkedőrésztvétel, stb
irányítgatása, szakterületi főmentorrá választottak, mentortesztet
javítottam (nagyon sok volt!!!!! soha nem leszek tanár!!!)

- Bódvarákó állomásvezető ;) (mi kaptuk a legjobb állomásért járó pezsgőt:D )

- beiratkozás előtt tartottam egy maratoni megbeszélést a mentoraimnak az
egyetem előtt a fűben:). Átbeszéltük a mentorkisokost, készítettem hozzá
egy új kérdéssort, itt kiderültek a hiányosságok, mindenkinek lehetősége
volt mélyen (esetenként kevésbé mélyen) magába szállnia... Azóta
szerencsére úgy látom, a szakos mentorok megfelelően látják el a
feladatukat, és külön eredménynek tekintem, hogy a beiratkozás utáni közös
tárgyfelvétel, és a pontos tájékoztatás eredményeképp nagyságrendekkel
kevesebb "nem értem az ETRt, ledobott az ETR, nem férek be órára" ímél
érkezik hozzánk mentorokhoz. Ez mindenképp nagy eredmény tavaly óta,
javaslom, jövőre is csináljuk így (vagy még jobban:) )

- a szakos mentorok (és társmentorok) ügyes-bajos dolgainak intézése, a
csapat kialakulása sok adminisztrációs feladatot ró rám

- beiratkozás: végig ott voltam: 2x kritériumdoga felügyelet és
teremfelelős. Utóbbit nagyon élveztem, öröm volt együtt dolgozni a sok
lelkes mentorral, úgy gondolom olajozottan tudott működni a rendszer,
mindenki rugalmasan állt hozzá a feladathoz így a felmerülő problémákat
zökkenőmentesen tudtuk orvosolni (egyik ajtónál sokkal hamarabb végeztek a
beengedéssel). Senki nem "kerülte" munkát (még jó, hiszen dolgozni jött,
nade az alapállapoton felül lelkesek voltak), mindenki rendkívül gyors,
kreatív és segítőkész volt. Riszpekt;)
Tervbe van véve a leendő mentorkoordinátor segítése, az eddigi
tapasztalatok átadása.

- Timivel (vele vagyok mentor) elvittük a gólyákat inni, meg tájékoztatni,
mesélni nekik az egyetemről, utána BorárosBorozás ;)

- összesítettem a környezettan szakos gólyakérdőíveket (A/6)

- voltam két kari tanácson, meg jópár választmányon

- eljutottunk a Környezettudományi Centrum ülésére, amit nagy
előrelépésnek tartok, eddig nem volt meg az ilyen fajta kommunikáció az
oktatók és a hallgatók (HÖK) között

- Robiéknál épültem együtt a csapattal

- ugyan most nem vetttem részt olyan aktívan a Környezettudományi Klub
munkájában mint eddig, de jópár megbeszélésen, és előkészületben részt
vettem, voltam kint a sátorban is

- koccintottam veletek a hidegben és az EEsőbeN :D

- ja és persze írogatok mindig az évfolyamomnak, gólyáimnak, mentoraimnak
Külön öröm, hogy mikor hallgatótársaim (és gyakran ismeretlenek is)
megkeresnek egy problémával, tudom kihez kell irányítani őket, vagy
gyakran én is meg tudom válaszolni a kérdéseiket.

- elvesztettem a telefonom, de megkerült:) a számom a régi

A késlekedés oka, hogy nincs most otthon net. igen, egyéni, szoc prob.

Üdv,
Kray Zsuzsanna
környezettan szakterület,
szakterületi főmentor