[Kepviselok] Valasz - TATK HOK elnok reszere

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Sze. 25., K, 13:43:36 CEST

Szia!

Koszonom az ertesitest.

Tajekoztatasul kozlom veled az alabbiakat:

Az egyetemi napok terveirol az osszes, jelzem OSSZES TATK-s kuldott
tudott, aki az EHOK vezetokepzojen reszt vett. Ne haragudj, nincs sem
idom, sem energiam utanuk rohangalni. A tervek felepiteserol,
lehetosegeirol, es arrol, hogy hogyan, mikent es mivel tudnak reszt venni,
tajekoztatva lettek, boven.

A kovetkezo mondatodat szeretnem visszautasitani:

"többszöri kérésünk ellenére nem vehettünk részt a szervezésben".
Ebben en egyetlen dologra tudok gondolni. 2 lany jelezte, a rendezveny
elott  3 vagy 4 nappal, h szeretne dolgozni (nem segiteni, dolgozni,
penzert).
Mondtam nekik, hogy vsz mar beteltek a helyek, de megnezem. Nos,
amennyiben az o sertettsegukbol adodoan dontottetek igy, hat...
Ha pedig nem, akkor megegyszer, nyomatekosan visszautasitom ezt a mondatot.

Ugy gondolom, neked, mint elnoknek kell az embereket motivalni, hogy
alkossanak, ha szeretnenek. Az, hogy elnoksegen mi hangzik el,
termesztesen nem tudom, nem is vagyok ra kivancsi. Csak nehezmenyezem,
hogy a lehetosegek fennallasat ok valoszinuleg nem hoztak a tudomasotokra.

Egy utolso, zarojeles megjegyzest engedj meg nekem. A rendezvenyrol az
EHOK vezetokepzojen kivul a Campuson is, szeptemberben is tudtal,
tudtatok. Egyreszt senki nem ertesitett, hogy szeretne reszt venni a
szervezesben, masreszt pedig az elozo dontesetekrol (miszerint " egy ezt
megelőző elnökségi véleménnyel összhangban hoztuk ezt a döntést, hogy
amennyiben nem vehetünk részt a nagy rendezvények előkészítésében nem
tudjuk összegszerűen támogatni azokat" ) sem erkezett ertesites.
Megis, ezt nekem akkor honnan kene tudnom?
Ezt, amikor a palyazatot leadtam, sem te, sem Mirko nem jelezte. Akkor
kinek kellett volna? (Hozzateszem, a levelem aljan, ami lnet szerepel,
kulon kertem telefonos visszajelzest is.)

Ezekre szeretnek valaszt kapni, amennyiben lehetseges.

Koszonom megegyszer szives es gyors tajekoztatasod, valaszod. Amennyiben
nem problema, kepviselo listankra is kikuldtem leveled es a neked adott
valaszom, hiszen ez nem szemelyes jellegu, hanem, velemenyem szerint,
karok kozotti, ennel tavolabbra mutato kerdes.

feco
Ónodi Ferenc László

Email: ferenc.laszlo at ttkhok.elte.hu
Mobil: 003630-68-47-819