[Kepviselok] volt ilyen? lesz is? :)

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 8., K, 19:47:04 CEST

sziasztok,

jól emlékszem, hogy volt olyan határozatunk,
1)hogy a képviselőjelöltekről lesz vmi interjú/beszámoló/akármi a Nyúzban?
2)és hogy lesz egy nagyméretű papíros kirakva a választás alkalmával, a
jelöltek képeivel és szövegével?

kérem (csak hogy vki meglegyen szólítva;) ) a választási bizottságot, vagy
az eb-t, vagy a titkárnőt:) hogy nézzen ennek utána :)

azért hoztam fel ezeket, mert szerintem értelmes ötletek voltak anno, amik
talán határozattá is avanzsáltak. és miért ne emeljük a színvonaunkat és
a rólunk alkotott képet a jó ötletekkel :)

üdv, Zsu