[Kepviselok] PÉNTEK 16:00 a HATÁRIDŐ a Telefonflottába való jelentkezésre!

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2008. Ápr. 11., P, 08:02:52 CEST

Nagyon jónak tartom az ajánlatot, de javítottam a szamokat helyesre:

> -   2400 HUF az előfizetési díj, ami lebeszélhető (2000+ÁFA)
> -   az sms díjak olyan 18 HUF körül vannak, de itt van szelekció a
> T-Mobile és a többi szolgáltató között (15 16+ÁFA)

Kérdések:
> -   lesz kaukciós díj, ami egyenlőre nem tisztázott
Akkor most visszakapja aki korábban fizetet vagy sem? Vagy ezt úgy kell
érteni, hogy visszakapja és újra be kell fizetnie? Akkor mi értelme
kiosztani?

Havi díj akkor most már fix, hogy nem lesz?
(se most, se a korábbi leveledben nem említetted és nem is reagáltál
arra, amikor írtam, hogy mi van ezzel)

A 15 napos tartozás honnan számít? Onnantól hogy az adott ember e-mail
értesítést kapott, mert akkor boven elég, vagy a számla beérkezésétol?

Aki új telefont akar venni, honnan választhat, milyen konstrukció szerint?

Balázs

U.i.: Vagy ezek a részletek választmányon elhangzanak és a képviseloket
nem érdekli, mert úgy sem lesznek benne?