[Kepviselok] PÉNTEK 16:00 a HATÁRIDŐ a Telefonflottába való jelentkezésre!

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 11., P, 09:51:27 CEST

Szia Balázs!

Reagálok pár dologra.

ELTE TTK HA Elnok írta:
> Nagyon jónak tartom az ajánlatot, de javítottam a szamokat helyesre:

Ez így van leírtam, hogy nettó árak, de így biztos nem ér senkit meglepetés.

> Kérdések:
> Akkor most visszakapja aki korábban fizetet vagy sem? Vagy ezt úgy
> kell érteni, hogy visszakapja és újra be kell fizetnie? Akkor mi
> értelme kiosztani?

Erre még nem tud senki válaszolni, hiszen folynak a tárgyalások az EHÖK
és Szentgyörgyi Józsi között.

> Havi díj akkor most már fix, hogy nem lesz?
> (se most, se a korábbi leveledben nem említetted és nem is reagáltál
> arra, amikor írtam, hogy mi van ezzel)

Erre szintén nem tudok még válaszolni, még nem fix, de biztos, hogy ha
lesz, akkor az EHÖK garanciát fog adni a szerződések aláírásakor, hogy
egy ideig ne növekedjen.

> A 15 napos tartozás honnan számít? Onnantól hogy az adott ember e-mail
> értesítést kapott, mert akkor boven elég, vagy a számla beérkezésétol?
Ez is még egy körülbelüli szám, itt az a lényeg, hogy ez a legrövidebb
idő, csak hosszabb lesz, ezt azért írtam le, mert fontos, hogy nem lehet
majd hónapokig befizetetlen számla.

> Aki új telefont akar venni, honnan választhat, milyen konstrukció szerint?
    Ez szintén nem került még szóba.

Ami a lényeg, ez most egy elég pontos igényfelmérés akar lenni, de nem
szerződéskötés, ha nagyon kedvezőtlenül alakulnának a kérdéses dolgok
(ami természetesen nem lesz így :) ) akkor nem muszáj belépni.

Mindent összegfoglalva: jó a csomag nagyon, van egy két kérdés, de ezek
folyamatosan tisztázódnak, mire oda kerül a sor, hogy megszülessenek a
szerződések, bízok benne, hogy nem lesz ilyen.

Tomó