[Kepviselok] Választás

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Ápr. 15., K, 09:18:02 CEST

Üdv!

Van egy kis gondom, meg pár kérdésem.

1. Hogy lehet az, hogy kedd van és a választási csokikból már 2 doboz sincs?
2. Hogy lehet az, hogy a kíirásban az volt, hogy ma (kedden) a déli épület
bejáratánál lenne a szavaztatás (ezt kommunikáljuk a hallgatóknak), és a
választási bizottság az északi bejáratnál ül, és azt mondja a kérdésre,
hogy nincs kedve átcuccolni a délibe.

Voltak igy is gondok, amiket fel is vetettem, de nem foglalkozott vele
senki. Az az érzésem már egy jó ideje, hogy a többség szarik rá magasból a
választásra. Én viszont nem szarok rá! És nagyon tele van a hócipőm evvel
az egésszel!

Szeretnék itt a listán magyarázatot kapni a kérdéseimre (amennyiben van).
Ha nincs, úgy az érintettek nagyon gyorsan kapják össze magukat, mert
balhét fogok rendezni!

Mészáros nagyonmérges Csaba